Wednesday, July 22, 2009


..Kisah Besday Princess..Sara

0

Sara ngan cousin die..sonok tul anak aku ai tu..yo la bebas beb...besday party ni buat kat umah mak mertua aku..huhu.. best kan laman die.luas beb..leh terlentang kat laman tu sbb rumput pon terpelihara sure tak kotornyerrr.

Ni ler gambor sara masa die umor setahun..rambut pon kureng lg..huhu.. br nak tumboh..ermm tp ms ni jalan da laju dah..besday dress takde so pakai je la skirt ni jer..kihkih



Ni aku lak yg terover meniup lilin ni..kihkih.. ni sume anak2 cousin udien (my hubby aku ler).cousin hubby aku ni ramei tul n dah beranak pinak da cousin sume tu yg bebudak.meriah tul...ermm makin panjang la keturunan tok saad n tok said ni.








Ni half pic from sara besday album..ni kisah besday sara ms die umor setahun jagung..huhu..ermm kek yg mme delicious..kek ni tempah kat kedai kek Bee's (tul la tu kot namanyer) kat seksyen 18 shah alam. tapi aku da luper Flavour kek tu.

0 comments:

Post a Comment


Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers