Sunday, September 27, 2009


Email dr BOS sebelum raya...

0
Sebelum cuti raya kn la layan 2 email penting dari bos...huh..macam2 adorrr...
1. LATIHAN UNTUK 56 JAM

Tuan - Puan yang dihormati,

Dengan hormatnya perkara di atas adalah dirujuk:

Tuan-puan sedia maklum bahawasanya kita sebagai staf UiTM harus mencukupkan 56 Jam
menghadiri kursus anjuran JPbSM ataupun pihak luar. Oleh yang demikian di sini dilampirkan statistik jumlah jam kursus yang telah dihadiri oleh tuan-puan sehingga 11 September 2009.
kn pulun g kursus lak pas ni..tahun 2009 da nak hbs akunyer kursus br 19 jam..camno nk buet tu???

2. AUDIT DALAM PERINGKAT KORPORAT

As salam,

Tuan & Puan yang dihormati,

Dengan hormatnya perkara di atas adalah dirujuk:-

Sehubungan itu, dalam memastikan IPSis bersedia untuk diaudit saya akan mengeluarkan
memo Kerja Lebih Masa dalam waktu terdekat. Ini adalah kerana tarikh untuk audit
akan dijalankan bermula 1 hingga 8 Oktober 2009.

kn ot lg la aku nmpknya...ermm kn la kms kini sume fail2 department aku..BUSANNNNN...
keja oh kejaa....kn pulun keja daaaa
meja aku yg clear ...xbermakna xde keja yea...kihkih
aku yg kebusanan n xde mud nk wat keja......

0 comments:

Post a Comment


Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers